Heel soms gaat 't niet als gewenst
Niet tevreden?
Dan treedt de klachtenregeling in werking
Bij Camp Fiscaal Advocaat waarderen wij de tevredenheid van onze cliënten zeer. Indien u ontevreden bent over enig aspect van onze dienstverlening, verzoeken wij u dit direct aan ons te melden. Dit stelt ons in staat om snel een oplossing te vinden en herhaling te voorkomen. U kunt uw klachten direct telefonisch, via e-mail of schriftelijk doorgeven.
Camp Fiscaal Advocaat volgt een gestructureerd stappenplan voor klachtenafhandeling zoals opgenomen in de kantoorklachtenregeling.
Op deze manier streef ik ernaar om eventuele klachten op een constructieve en bevredigende manier op te lossen.
Niet tevreden?
Dan treedt de klachtenregeling in werking
Bij Camp Fiscaal Advocaat waarderen wij de tevredenheid van onze cliënten zeer. Indien u ontevreden bent over enig aspect van onze dienstverlening, verzoeken wij u dit direct aan ons te melden. Dit stelt ons in staat om snel een oplossing te vinden en herhaling te voorkomen. U kunt uw klachten direct telefonisch, via e-mail of schriftelijk doorgeven.
Camp Fiscaal Advocaat volgt een gestructureerd stappenplan voor klachtenafhandeling zoals opgenomen in de kantoorklachtenregeling.
Op deze manier streef ik ernaar om eventuele klachten op een constructieve en bevredigende manier op te lossen.
Kennismakingsgesprek
Kostenloos & vrijblijvend
Het traject begint steevast met een kennismakingsgesprek. Dit gesprek is kosteloos en volledig vrijblijvend, zowel voor jou als voor mij. Alles wat tijdens ons gesprek besproken wordt, blijft vertrouwelijk, nu en in de toekomst.
Tijdens dit gesprek schetsen we in grote lijnen de huidige situatie, je wensen en de verschillende mogelijke scenario’s.
Als we allebei een positieve kijk hebben op de situatie, dan maken we samen afspraken over hoe we verdergaan.